loading...
سایت دوستی
سیّد محمّد علی حبیب الهی بازدید : 1062 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3

دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
FileSonic,RapidShare
Command and Conquer 3: Tiberium Wars
+
Command and Conquer 3: Kane's Wrath
+
کرک جداگانه
پلتفورم :  pc
ژانر: استراتژی
تاریخ انتشار جهانی : 2007-2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2007-2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2007-2008
نوع  فایل : ریپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc
مد بازی : 
حمایت توسط : EA Los Angeles
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه تمامی نسخه های سری بازی های Command and Conquer 3 به صورت کاملا رایگان همراه با کرک جداگانه در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است . در این مجموعه  بازی های Command and Conquer 3: Tiberium Wars و نسخه الحاقی  Command and Conquer 3: Kane's Wrath جا داده شده است . همان طور که میدانید کمپانی ناشر بازی  Command and Conquer 3 کمپانی الکترونیک آرتز است که به جرات میتوانم بگویم حتی قبل از انتشار رسمی این بازی ، الکتروینک آرتز به انتخاب خود مطمئن بود . پیش بینی هایش درست بود و بعد از انتشار با استقبال بی نظیر جامعه گیم رو به رو شد ! درست در سال 2006 بود که EA اعلام کرد سری جدید بازی Command & Conquer را در دست ساخت دارد. این بازی سومین نسخه از این بازی بود و عنوان Tiberium wars را به خودش اختصاص داده بود. ابتدا کمی به گذشته این بازی می پردازیم و در ادامه به بررسی خود بازی خواهیم پرداخت. اولین سری C&C در سال 1995 تحت نظر WestWood ساخته شد و تقریبا می توان گفت که این بازی فاکتور های بازی های استراتژی را تعیین کرد و به فروش نسبتا خوبی دست یافت. عد از فروش خوب این بازی کمپانی EA شرکت Westwood را خریداری نمود و چندی بعد نیز با این شرکت قطع همکاری کرد ولی همچنان امتیاز ساخت و انتشار این بازی در اختیار EA بود. EA نیز 2 عنوان به نام های Tiberian Sun و Tiberian Sun Firestorm از سری Command & conquer را عرضه کرد. و حال EA سومین شماره ازCommand & Conquer را عرضه کرده است که به نوبه خود بازی موفقیت های سری های گذشته خود را همچنان حفظ کرد. داستان بازیهمانطور که می دانید مربوط به عنصر Tiberium می شود. در سال های دور در آینده عنصر جدیدی به نام Tiberium بر روی کره زمین کشف می شود که می توان از آن انرژی های فراوانی به دست آورد و طبق سنت های قدیمی 2 نیروی خیر و شر برای بدست آوردن این عنصر رو در روی یکدیگر می ایستند و جنگ سختی میان این 2 گروه شروع می شود. نام گروه مثبت این بازی GDI و نام گروه منفی NOD می باشد. البته باید متذکر شویم که گروه سومی هم در بازی وجود دارد که این گروه متشکل از موجودات فضایی هستند که برای زندگی به Tiberium نیاز دارند و با توجه به پیدایش این عنصر بر روی زمین، این گروه به کره زمین حمله ور شدند تا به این عنصر دست پیدا کنند. شما می توانید با هر 3 گروه به بازی بپردازید. ولی قسمت اصلی Single Player بازی مربوط به گروه GDI می شود که شما در نقش یک فرمانده گروه GDI ظاهر می شوید و باید زمین را از نیرو های دشمن خالی کنید. یکی از نقطه ضعف های بازی، داستان بازی است. داستان بازی کمی سطحی به نظر می رسد و کشش مناسب برای ادامه بازی را ندارد. Command & Conquer 3 بدون شک یکی از بهترین های سبک استراتژی در سال 2007 است. با اینکه بازی نکات مثبت زیادی دارد ولی ساختار بازی کمی قدیمی به نظر می رسد با این حال جالب ترین قسمت های بازی میان پرده ها، Gamepaly و صدا گذاری بوده اند که البته در کنار این 3 مورد نباید از کنار مقدار هیجان بالای بازی هم به راحتی گذشت.در نهایت اگر بخواهم این بازی را در یک جمله خلاصه کنم باید بگویم ، ژنرال 3 ، جنگ های ناتمام و حماسه آفرین برای کسب عنصر Tiberium ، در قالب یک بازی چند رسانه ای !
دانلود رایگان بازی Command and Conquer 3: Complete Editionبه همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....


براي خرید رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3 در 2 دي وي دي ناین  به قیمت 6000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif



 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید



 راهنمای نصب بازی Command and Conquer 3 :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .

 دانلود جداگانه ی کرک بازی  Command and Conquer 3 :دانلود

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )
دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 5 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 6 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 7 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 8 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 9 از لینک کمکی:  RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 10 از لینک کمکی:RapidShare FileSonic
دانلود قسمت 11 از لینک کمکی:RapidShare FileSonic

 دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3

سیّد محمّد علی حبیب الهی بازدید : 3566 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

Stronghold legends.jpg
بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت دوستی به طور کامل  دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
برخی از ویژگی های و عکس های بازی در ادامه مطلب 

برخی از ویژگی های بازی نسبت به نسخه های قبلی:
-
گرافیک بسیار بالا
-نژاد های جدید
-لرد های جدید
-سربازان جدید
-ساختمان های جدید
-داستانی زیبا
-محیط کاربر پسند
سیستم مورد نیاز:-تمامی ویندوز ها
-
سی پی یو 1.6 گیگاهرتز به بالا
-رم 512 مگابایت به بالا
گرافیک 128 به بالا
یرخی از تصاویر بازی
646606l3.jpg
001.jpg
3-630_2.jpg
evil_chapter5_2_qjpreviewth.jpg
Stronghold_Legends_screenshots_04.jpg
stronghold_legends-171943.jpg
دانلود در ادامه ی مطلب...

سیّد محمّد علی حبیب الهی بازدید : 1561 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (3)

Strong 2.jpg


این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت دوستی به صورت کامل  دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب
 

برخی از ویژگی های این بازی:-گرافیک بالاتر نسبت به نسخه قبلی
-اسلخه های جدید تر
-منابع جدید تر
-قابلیت ساخت نقشه به سلیقه خود
-ساخت سواره نظام
-ساختن شوالیه
-ساختن کمانداران مختلف
-موضوعی زیبا
-هیجان بالا
-نمره 9.2 در گیم اسپات
-مناسب برای سنین بالای 8 سال
-انجام گرفتن بازی در قرون وسطی
سیستم مورد نیاز:
-
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 1.4 گیگاهرتز به بالا
-رم 256 مگابایت به بالا
گرافیک 32 مگابایت به بالا-
924072_20050428_screen002.jpg

s24776_pc_25.jpg
دانلود در ادامه ی مطلب...
سیّد محمّد علی حبیب الهی بازدید : 6369 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

StrongHold Crusader Extreme 2008 دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008

.

نام بازی : جنگ های صلیبی StrongHold: Crusadar Extreme 2008
درجه بندی سنی : ۱۳+
سازنده : FireFly Studio
سال انتشار : ۲۰۰۸
قابلیت آنلاین : دارد
ناشر : ۲k Games
ژانر : استراتژیک
زبان : English
پلتفورم : Pc

 

بازی جنگ های صلیبی در سال ۱۹۹۳ از شرکت ۲k Games منتشر شده است. اما این بازی نسخه جدید هست که با نام کروسیدور منتشر شده است. طراحان این بازی عبارت اند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند . در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابه جمع آوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.

 

ویژگی های بازی :
- قابلیت بازی به صورت داستانی
- گرافیک بسیار بالا در زمان خود
- ساختن نقشه به سلیقه خود
- قابلیت بازی به صورت آنلاین
- بنا کردن دیوار به دور شهر
- ساختن خانه های مختلف
- ساختن برج برای دیدبانی
- دارای نژاد های مختلف
- ساختن سواره نظام
- ساختن پیاده نظام

 

 

SYSTEM REQUIREMENTS :
• OS : Windows XP/Vista/7
• Processor : Intel Pentium 3 @ 300 MHz Or Higher
• Memory : 128 Mb
• Hard Drive : 1 Gb free
• Video Memory : 64 Mb
• DirectX : 9.0c

 

بازی زیبای ” جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008 ” را هم اکنون می توانید از سایت دوستی دریافت کنید ، امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

.

.

.

” راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها “

.

ممکن است برای بعضی از دوستان در هنگام بازی ها مشکلاتی وجود داشته باشد که ما در این بخش به طور کامل به رفع این مشکلات می پردازیم .

.
———————————————————————————————————————————————————-
۱ ) در ابتدای امر باید عرض کنیم که تمامی فایل ها یا بازی های قرار داده شده در سایت به حالت فشره با پسوند .rar می باشد که برای اجرای آن نیاز به نرم افزار فشرده ساز Winrar می باشد ب ممکن است پس از دانلود با چند خطای رایج مواجه شوید که عبارت اند از :

.

الف ) خطای CRC failed in “…”. The file is corrupt : 
دقت کنید که تمامی پارت ها را دانلود کردید و Extract کردن را از پارت اول آغاز نموده اید ، همچنین مطمئن شوید که پسورد را درست وارد کرده اید ، اگر باز هم همچنان با مشکل رو به رو بودید باید بدانید که فایل شما ناقص دانلود شده و باید دوباره آن را دانلود نمایید.

.

ب ) خطای Start From Pervious Part :
این خطا مربوط به وقتی می شود که شما Extract کردن فایل را از پارت اول آغاز نکرده اید ، برای رفع آن Extract کردن را از پارت اول آغاز کنید .

.

پ ) خطای CRC failed in ” … ” Wrong Password :
برای رفع این خطا همانطور که از نوع آن معلوم است باید در تاپ پسورد دقت فرمایید .

.

———————————————————————————————————————————————————-
۲ ) پس از خارج کردن بازی از حالت فشره ممکن است با دو اتفاق زیر مواجه شوید :

.

الف ) پس از خارج کردن بازی از حالت فشرده ، امکان این که بازی و تمامی فایل های نصبی مشاهده شود وجود دارد ، که شما به راحتی به مرحله نصب بازی قدم خواهید گذاشت .

.

ب ) اما گاهی اوقات بازی شما برای اجرا نیاز به CD یا DVD مادر خود را دارد که ما برای این مشکل از فایل ها Image گرفته و بعد از فشرده سازی در سایت قرار داده ایم . پس از خارج کردن فایل از حالت فشره ممکن است با پسوند های .ISO ، .MDS ، .B6T ، .DMG ، .IMG ، .Bin و پسوند هایی که تا حالا با آن ها آشنا نشده اید مواجه شوید که برای اجرا چنین پسوندهایی نیاز به نرم افزار هایی می باشد که درایور مجازی ساخته و فایل بازی را در آن اجرا کند ، نرم افزار هایی همچون Alcohol 120% ، Daemon Tools و … 

.

پ ) راهنمای استفاده کردن از این گونه فایل ها به این صورت است که شما ابتدا نرم افزار خود را نصب و پس از کرک نمودن آن ، نرم افزار را اجرا کرده و در قسمت تنظیمات برای خود یک درایور مجازی بسازید ، البته اغلب این نرم افزار ها خود یک درایور مجازی پس از اجرا می سازند ، برای اطمینان از ساخت این درایور به قسمت My Computer سیستم خود رفته و قسمت Devices With Removable Storage را مشاهده نمایید ( قسمتی که درایور CD-Rom یا DVD-Rom وجود دارد) در صورتی که یک درایور دیگر به آن قسمت اضافه شد می توان اطمینان حاصل کرد که این درایور مجازی ساخته شده است ، حال برای اجرا نمودن فایل بازی ابتدا روی درایور مجازی کلیک راست نموده و Mount Image ==>> Open را انتخاب کنید سپس آدرس محل فایل را داده و فایل اصلی را روی درایور مجازی Open کنید . اکنون می توانید مراحل نصب را آغاز نمایید.

.

———————————————————————————————————————————————————-
۳ ) پس از نصب برنامه ممکن است با خطا هایی مواجه شوید که در این بخش با چند خطا رایج در اجرای بازی ها شما را یاری می کنیم .

.

الف ) خطای openall32 :
اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید .

.

ب ) خطای d3dx9 :
اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید . ( در هر بازی Direct X مورد نیاز آن بازی وجود دارد )

.

پ ) خطای orginal disk not found. please sure the orginal disk is inserted into a drive :
اگر با این خطا مواجه شدید ، دقت کنید که CD یا DVD بازی در درایور مجازی شما اجرا باشد و همچنین مطمئن شوید که کرک بازی را در محل نصب کپی کرده اید .

.

ت ) خطای xlive.dll :
چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید .

.

ج ) خطای ++C :
چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور ++C مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime را نصب کنید .

.

چ ) خطای Fatal Error :
این خطا مربوط به زمانی می شود که تنظیمات فایل .EXE بازی شما درست نمی باشد . برای رفع مشکل رو فایل .EXE بازی خود کلیک راست کنید و به قسمت Properties بروید ، حال روی Tab ، Compatibilit کلیک نمایید سپس تیک Run This Program In Compatibility Mode For را فعال نموده و بر حسب ویندوز خود قسمت پایین آن را انتخاب کنید . بعد از فعال نمودن تیک قبلی ، تیک Disable Display Scaling On High DPI Setting را نیز فعال نموده و روی OK کلیک نمایید . حال می توانید از بازی خود لذت ببرید .

.

.

چنانچه با خطاهایی غیر از خطاهای گفته شده مواجه شدید حتما ما را در جریان قرار دهید .
گروه نرم افزاری سایت دوستی

.

.

.

dl دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008 لینک دانلود بازی ( غیر مستقیم ) :

.

دانلود پارت اول _ حجم ۱۹۵ مگابایتدانلود پارت دوم _ حجم ۱۹۵ مگابایت
دانلود پارت سوم _ حجم ۱۹۵ مگابایتدانلود پارت چهارم _ حجم ۱۹۵ مگابایت
دانلود پارت پنجم _ حجم ۴۲ مگابایت

.

.

.

help دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008 برای دانلود فایل ” راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها ” اینجا را کلیک نمایید .

.

help دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008 برای راحتی در دانلود این مطلب را مطالعه فرمایید. ( لینک مستقیم )

.

size دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008 حجم فایل : ۸۲۲ مگابایت

.

pass دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008پسورد : www.ariyadownload.com ( به کوچک بودن تمامی حروف دقت شود )

سیّد محمّد علی حبیب الهی بازدید : 658 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (2)

Crusader Kings II 20122311111 دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012

Crusader Kings II 2012 + Crack Skidrow

بازی جنگ های صلیبی Crusader Kings II 2012 بازی بسیار زیبا و جذابی است که در سبک استراتژیکی ارائه شده است. داستان این بازی مربوط به سال ۱۰۶۶ و ۴۰۰ سال قبل از تشکیل اروپا می باشد. زمانی که جز قرون وسطا می باشد و جنگ های صلیبی اتفاق می افتد. جنگ هایی که بین فئودال ها یا زمین دارای بزرگ بزرگ افتاد.اینک شما در این بازی شما نقش پادشاه یکی از همین سرزمین ها دارید که علاوه بر حفظ قلمرو خود باید کل اروپا را تشخیر کنید. این بازی قالبتی چند نفره بازی کردن را نیز دارا می باشد که همین موضوع باعث جذابت بیشتر بازی جنگ های صلیبی ۲۰۱۲ شده است.

ویژگی های بازی جنگ های صلیبی Crusader Kings 2 2012:

  • شروع بازی در سال ۱۰۶۶ و ایجاد ۴۰۰ سال از تاریخ اروپا
  • نگاهی بر نقش اصیل مسیحی و حمل آنها را از طریق سن از تعداد به امپراتور از طریق جانشینی
  • جمع آوری اعتبار برای هر شخصیت های به دلیل پیروزی های بسیار.
  • گسترش دامنه فئودالی خود با گرفتن از هزینه از رقبای خود
  • دفاع در برابر حمله مغول به شکل فئودالی دولتی
  • مبارزه با پاپ برای کنترل اسقف ها
  • بازی آنلاین قرون وسطی تا ۳۲ بازیکن
  • و …

سیستم مورد نیاز:

• OS: XP/Vista/Windows 7
• Processor: Intel® Pentium® IV 2.4 GHz or AMD 3500+
• Memory: 2 GB RAM
• Hard Disk Space: 2 GB
• Video Card: NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® X1900, 512mb graphics memory required.
• DirectX®: ۹.۰c
• Sound: Direct X-compatible sound card

بر روی عکس ها کلیک کنید:

CrusaderKings2 3 300x187611111 دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012

CrusaderKings2 4 300x168611111 دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012

.

CrusaderKings2 1 300x187611111 دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012

CrusaderKings2 2 300x187611111 دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012

INSTALL

1. Unpack the release
2. Mount or burn image
3. Install
4. Copy everything from the SKIDROW folder into the game installation
5. Play the game

note دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012 فرمت: EXE

chart pie دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012 حجم: ۵۵۱ مگا بایت

down دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012 دانلود: در ادامه ی مطلب

down دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012 دانلود:لینک کمکی در ادامه ی مطلب

lock دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012   Crusader Kings II 2012 رمز: www.yasdl.com

درباره ما
Profile Pic
در این سایت فقط بازی و تفریح کنید بقیشو خودتون ببینید!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت ما چگونه بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 318
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,874
  • بازدید کلی : 35,596
  • پخش زنده از اماکن زیارتی